woensdag 9 maart 2016

Tante Eef

Bij het ooievaarsdorp geweest. Er liep een tros oudere mannen die qua leeftijd steeds minder met mij verschilt, de boel aan te harken. Ik mocht er gratis op en heb mij dus kostelijk vermaakt met de telelens. Er stond er een te klepperen op het nest, die mij aan een voormalige tante (tante Eefje) deed denken die ook zo lekker klepperen kon. Even later kwam er een nog ouder mannetje dat al bijna dood was met een emmer dode kuikens aan en gaf een groep ooievaars (lees een stuk of 13) te eten die de kuikens heel opvraten. Maar voor die opname leent de telelens zich minder als je er met je neus bovenop staat. Ik presenteer u dus slechts de klepperende tante Eefje. Nooit geweten dat het zoveel wil zeggen als: Ik domineer mijn nest en wil bevrucht worden met spoed." Je leert elke dag bij hé. Die Eef....