vrijdag 8 mei 2015

Hondenkennel in stolwijkersuis

Aan de rand van Stolwijkersluis staat een heel oud met teer bestreken huis. Mensen zonder smaak noemden het ooit: de parel van Stolwijkersluis. Wat er parelachtigs aan een oud maar groot van planken vol teer aan elkander gespijkerd huis is weet ik niet, maar ik weet niet veel dus het kan aan mij liggen.
Men heeft de handel na jaren leegstand verkocht aan een honden kennel/opvang en wil er 400 hond...
en gaan opvangen. Dat is leuk voor de mensen die daar wonen want ik meen dat je met 400 honden op een steenworp afstand van je woning 100% zekerheid hebt van overlast door geblaf. Best wel vreemd om zoiets in een bebouwd gedeelte toe te staan. Maar de gemeente Gouda doet meer vreemde dingen met als toppertje een Moskee laten bouwen in een militair gebouw met bunker enkel de kanonnen ontbreken dan kan de heilige oorlog zo van start.
Even terug naar de kennel, men is begonnen om een brug te bouwen maar de persoon die deze palen heeft gedrukt is zo te zien behoorlijk hondsdol. Wat een zooitje! De boel ligt nu al 3 weken stil en wie weet gaat het hele plan niet door. Niet dat ik er last van heb, wij zitten er een kilometer vanaf, maar je gunt iedereen zijn rust en de mensen die daar wonen zijn mooi de gebeten hond. Bedankt weer gemeente Gouda een meesterlijke zet...