maandag 18 september 2017

De herdertjes

Nog even en we staan weer de herdertjes lagen bij nachten te zingen. Wat gaat de tijd toch snel. Eergisteren was je nog een kleuter op zijn step, gisteren een puistige tiener en vandaag sta je je grijze op pannensponzen gelijkende borstharen te kammen.
Nog even dan komt de rollator in beeld. Zou ik het blok van de Harley er op kunnen monteren? IK bedoel, je moet wel een beetje voor de dag kunnen komen als oude vent. Doch als onze overheid zo doorgaat zal ik dan vanwege de uitstoot van fijnstof wel niet de stad in mogen.
Nog een korte tijd en u en ik krijgen een roetflilter in onze aarsdop geschroefd en wordt elke scheet co2 belast. Makkelijker kunnen ze het niet maken.
Het zal wel weer aan mij liggen maar het “riekt” naar ongezonde bemoeizucht en betutteling. Nederland wil immer het vroomste jongetje van de klas zijn, doch u en ik mogen de prijs betalen.