zaterdag 1 november 2014

Nogmaals gebakken Paddenstoel uit de Krimpenerwaard

Vanmorgen tijd voor het echte parasolzwam werk. Een paar mooie gezocht op plaatsjes waar de honden ze niet kunnen "kruiden" met urine. Lekker wat peper en zout en hup in de roomboter 4/5 minuten om en om goed heet bakken.

Lekker op een boterhammetje mensen tis net biefstuk die smaak. De grote parasolzwam is enkel te verwarren met een witte paraplu en als je die vergissing maak, ben je dom.

Lekkerder dan champignons en wat zijn we eigenlijk ver afgedwaald van het eten uit de natuur! Ik ben me volop aan het ineten in een inhaalslag. Heb nog 500 walnoten die ik een week of wat geleden raapte en die eet ik in de winter allemaal weer op. Gratis voedsel, voor mij is de voedselbank de woeste natuur.

Oke, het zit niet in een doos en je mot van je luie reet afkomen om het te vinden. Nou en!!!!