vrijdag 1 juli 2016

Toveren met licht


Goed, nu weer even terug naar de schoonheden van de Molenwaard, waar het mij om begonnen is. Meestal doen luchten niet wat jij graag ziet.Heel soms wel. Maar meestal zit je dan net in bad of bent druk met andere zaken dan fotografie. De aller, aller, allermooiste lucht was toen ik op een herfstige morgen een uurtje aan het werk was en buitenkwam. De hemel stond van oost naar west en via zuid naar ...noord in één groot kleurenspel. Dát moment zal mij altijd bijblijven als een gemiste kans. Hoewel de lucht een week geleden in Groot Ammers ook heel lief tegen mij deed en windveren als een hooghartige pauw voor mij had uitgespreidt. De zon toverde er oranje/rode/gele en paarse tinten overheen. En dan zijn er nog mensen die menen dat er geen Schepper bestaat! Slaap lekker.